SkinHead
Vip
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IV Rzesza
|
Wysłany: Sob 10:46, 02 Sty 2010 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
1. Regulamin forum serwera ZYGAMT2:
- Zabrania się wysyłania na publiczne forum materiałów uzyskanych nielegalnie lub w inny sposób naruszających prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zabrania się tworzenia wiadomości mających charakter reklamowy, lub spamu.
- Użytkownik wysyłający wiadomość lub plik ponosi pełną odpowiedzialność prawną za zawarte w nich treści.
- Wszelkie spory i problemy nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją w temacie należy rozwiązywać tylko i wyłącznie poprzez Prywatne Wiadomości (PW).
- Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta. Za skutki wynikłe z udostępniania swojego konta osobom trzecim odpowiada jego właściciel.
- Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceniu, określonych przez administratora, np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych.
2. Pisanie wiadomości.
Przed napisaniem nowego tematu każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu oraz zawartych w nim ogłoszeń.
Powinien również użyć opcji "Szukaj" w celu upewnienia się, czy temat nie był już poruszany na forum (link "Szukaj" u góry strony).
W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji.
Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
- pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum
- pisanie wiadomości nic nie wnoszących do dyskusji
- pisanie postów nie związanych z tematem
- ironizowanie w formie docinek czy uśmieszków,
- notoryczne zakładanie nowych tematów
- zakładanie tematów w niewłaściwym dziale forum
- prześladowanie, obrażanie , ośmieszanie, używanie niecenzuralnych słów pod adresem innych użytkowników, stosowania różnych form zaczepki, złośliwości i kpin, ogólnie przyjętych za naruszenie kultury
- pisanie z użyciem slangu, notoryczne popełnianie błędów ortograficznych, pisanie z użyciem przycisku "Caps Lock"
- nie stosowanie znaków interpunkcyjnych, oraz stosowanie ich w niewłaściwy sposób
- umieszczanie w tytule tematu terminów zastępczych jak: "pomoc", "problem", "pilne"itp.
- stosowania w temacie "ozdobników"z wykorzystaniem znaków alfanumerycznych lub emotikonów np. "!!!!!!!!!!!!!!!!" "????????" "******"
- udzielanie porad uznanych za szkodliwe, bądź bezwartościowe
Wszyscy użytkownicy forum podlegają tej samej ocenie w zakresie: poprawnej pisowni, ortografii i sposobu logicznego formułowania myśli. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie.
Nie będą akceptowane jakiekolwiek formy roszczeniowego charakteru prezentowane przez użytkowników.
3. Administracja oraz Moderatorzy.
Administratorzy oraz moderatorzy dokonają wszelkich starań, aby na forum nie było jakichkolwiek materiałów niezgodnych z prawem, szkodliwych, obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, molestujących, profanujących, szerzących nienawiść, wszelkich materiałów zachęcających do przestępstwa, pociągających za sobą odpowiedzialność karną, cywilną lub w inny sposób naruszające prawo polskie.
Administracja Forum gdy uzna za stosowne może ingerować w wiadomości użytkownika w celu:
- wydania upomnienia, lub polecenia,
- korekty - tytułu tematu,
- korekty merytorycznej zawartości treści, pisowni, lub błędów ortograficznych
- w polu podpisu: rozmiaru i koloru tekstu, treści zakłócających przeglądanie forum, oraz treści niezgodnych z regulaminem
Moderator gdy uzna za stosowne może usuwać wiadomości, przenosić je do dowolnego działu, oraz zamykać temat jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość:
- obniża poziom forum,
- została napisana w sposób niezrozumiały (niepoprawna pisownia, popełnienie licznych błędów ortograficznych, użycie slangu młodzieżowego lub branżowego,
- została napisana w nieodpowiednim dziale,
- została napisana przy braku związku z tematem.
- bez podania powodu
Administracja Forum gdy uzna za stosowne może ingerować w profil użytkownika w celu korekcji zawartości pól jeżeli zawierają treści ogólnie przyjęte za nieprzyzwoite i naruszają obowiązujące normy prawne i obyczajowe, oraz treści pozbawione związku z ich przeznaczeniem.
Forum jest własnością administracji i nie ma obowiązku ona brać pod uwagę zdania użytkowników. Administratorzy sprawują władzę absolutną i nie muszą stosować się do jakichkolwiek reguł.
4 Rejestracja na forum ZYGAMT2.
Od osoby rejestrującej wymaga się:
- podania w formularzu rejestracyjnym prawidłowego adresu e-mail.
- dbania o dobre imię forum
- wykorzystywania forum wyłącznie w celach do tego przeznaczonych.
Osoba rejestrująca się na forum automatycznie akceptuje niniejszy regulamin.
5. Usunięcie konta:
Konto może zostać zlikwidowane przez administratora, właściciela na wniosek użytkownika o zlikwidowanie konta lub na skutek naruszenia przez użytkownika regulaminu, lub naruszenia obowiązujących przepisów prawa.
Administracja zastrzega sobie prawo do skasowania konta bez poinformowania o tym użytkownika, oraz bez podania przyczyny.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|